středa 24. ledna 2018

Narozeniny...

Mám to tak každý rok. Pár dní před narozeninami jsem "rozbitá". Neumím své rozpoložení výstižněji popsat. Prostě to tak je. Dotýká se mě spousta věcí, chování lidí, kupí se práce a i nějaké to trápení se objeví.

Teď mě zrovna bolí, když vidím, jak se Kiki bojí do školy. Není to kvůli učení (i když její známky jí v této situaci moc nepomáhají), ale kvůli "kamarádkám". V tomhle to mají kluci snadnější. Když se jim něco nelíbí, dají si po papule a je klid. Holčičky jsou daleko zákeřnější a Kiki to pociťuje na vlastní kůži. Je teď plná strachu a já se jí s tím snažím pomoci. Řešíme to. A věřím, že vyřešíme.

Co se známek týče, tak jsem na ni vážně moc pyšná, protože ve čtvrtletí jí vycházely samé 3 a jedna 2 a teď to vytáhla tak, že má samé 2 a jednu 3. Ale i kdyby měla samé 3, nic to nemění na tom, že si zaslouží spíš podporu než srážení ze stran "kamarádek". Jsou to děvčata, která když dostanou dvojku, tak pláčou a bojí se domů. Tohle třeba naopak neumí pochopit Kiki. Pro ni je dvojka krásná známka na kterou se musí hodně snažit.





Učí mě, že není ostuda udělat chybu. I já byla ta, která nosila jen samé jedničky a nesměla si dovolit nic jiného. Jinak bylo doma zle. Když jsem dostala trojku, bála jsem se jít domů...

I Kiki bude mít brzy narozeniny. Takže to má asi jako já... Náročnější období. Ale po narozeninách bude zase dobře! Musíme tomu věřit obě.

Já mám ty moje dnes. Kiki za tři dny. Bude to 10 let, co se mi narodila... Má tak velké srdce a tak moc ji bolí, když ten, koho má ráda, je na ni ošklivý... Koho by to nebolelo :-(.

Včera mi udělali moc milé překvapení. Usnula jsem po obědě a když jsem se probudila, měla jsem na stole tulipány, obrázek, dárek a palačinky s marmeládou a jogurtem. Všichni se zapojili do překvapení pro mě. Byla jsem dojatá!




6 komentářů:

  1. Moja Dorotka nebola prijímaná od prej triedy a to mala ,,len,, ADD a výborných učiteľov, ktorí ju nielenže prijímali , ale obdivovali a podporovali a hýčkali si ju:-)
    A stačila jedna dobrá kamarátka, ktorá ju pozvala na narodeniny a tak ukázala celej triede ,,kudy vede cesta,,!
    Druhý stupeň prešla na vymodlené osemročné gymnázium, kde si išli vykrútiť niektorí učitelia pohoršením hlavu, že čo tá tu robí, tak som veriacim učiteľom vysvetlovaľa ADD, náš kríž a požehnanie a prosila o podporu a indivindy vedenie...nejak to šlo, ale tie ,,kamarátky,, ju vlastne vyštvali zo Slovenska...ale jedna a jeden verní jej ostali, dokoca tá jedna ju aj v Londýne bola pozrieť, študuje neďaleko v Menchestry:-)
    Naďa to mala so skrytým autizmom v ADHD preťažké a nebola integrácia a zákon o individuálnom pláne sa len tvoril a všetko som si musela vybehať ja, aj odborníkov a ešte ju aj poobede učiť...ostala som doma, nemohla chodiť ani do družiny.

    OdpovědětVymazat
  2. A samozrejme Ti prajem veľa radosti, síl a lásky a všetko najlepšie aj Tvojim malým ženám aj tej najmenšej divožienke Kiki:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji... Není to snadné, viď, ale tvé holky to zvládly a ta moje to také dá!

      Vymazat
  3. Milá Gábi, přeji vše nejlepší k narozeninám, ať se splní všechna Vaše přání.
    Doma řešíme podobnou situaci (trojky a "kamarádky"). Soňa si často povzdechne, že kluci jsou mnohem lepší kamarádi než její nejlepší náladová kamarádka. Jenomže pak se jí o to více holky smějí :-(. Já jsem na základce také raději kamarádila s klukama, ti neřešili blbosti. Také se jí snažím uklidňovat, je to cíťa, ale zároveň lumpice. Myslím, že se obě naše holky tím jen zocelí a najdou si svojí cestu!

    OdpovědětVymazat
  4. youtube5k 0.5 youtube
    youtube5k 0.5 youtube. youtube. youtube5k 0.5 youtube. youtube.youtube. youtube. youtube. youtube. youtube. youtube.youtube. youtube. youtube. youtube downloader youtube. youtube. youtube. youtube. youtube. youtube. youtube. youtube. youtube. youtube. youtube. youtube.youtube.youtube. youtube. youtube.youtube.

    OdpovědětVymazat
  5. Máte teda fakt krásné momentky a fotky a jako rád bych dosáhl podobného skillu jako máte třeba vy. Já teda fotím trochu jiné věci. Jezdím hodně po závodech a fotím techniku. A to jak auta, tak i náklaďáky. V poslední době sbírám motory Perkins, kterých už moc není, ale ještě je pořád pár nadšenců v České republice udržuje. Tak jezdím a sbírám si je do takové vlastní sbírky. :)

    OdpovědětVymazat