úterý 11. září 2018

Kryšpín


Na začátku dubna odešel a na snídani už se nevrátil. Slehla se po něm zem.

Vyvěsila jsem letáky, napsala na úřad, zašla na městkou policii a stále čekala, kdy skočí na kliku a půjde se nasnídat. Nešel.


Až včera zazvonil telefon a tam pani Ivana, která mi hlásila, že bydlí v Nerudově ulici a u ní už 5 měsíců žije náš "Kipy". 

Nezmohla jsem se na slova. Jen jsem brečela. I ona musela sebrat veškerou odvahu, aby mi zavolala, protože jí bylo jasné, že se s ním budou třeba muset rozloučit.

Dnes jsme se šli na něj podívat. Netušila jsem, jak se k tomu celému postavit, jak se rozhodnout, a tak jsem to nechala otevřené. Věděla jsem, že sama poznám, zda ho tam chci nebo nechci nechat. 

A taky že jo. 

On si vybral místo, kde chce žít. Má tam klid a je mu tam dobře. Jeho noví majitelé ho milují a já bych ho nemohla odnést k nám, kde po něm jde Dafné a Dorota ho vychovává. Kdyby chtěl, mohl se dávno vrátit sám. 

Proplakaly jsme s Kiki hodně slz, ale já vím, že to bylo dobré rozhodnutí. 

Někdy je důkazem lásky i to, že necháme to milované jít a stačí nám vědomí, že žije. 



 

7 komentářů:

  1. Gábi, našel se? Po tolika měsících :) Věřím, že pocity musely být hodně rozporuplné. Radost, že je v pořádku, smutek, že už ne s vámi.
    Dobře jste udělali, nesobecky ho nechali jít tam, kde si to vybral.
    Pro Kiki to muselo být asi opravdu těžké. Ale je silná, že to zvládla, pochopila. Nejen hlavou, ale i srdcem.
    Mějte se všichni moc krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je síla, brečím jak želva. Jste silná žena!

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi je mi to líto. Do nového roku hodně zdraví, štěstí a spojenosti! Pa

    OdpovědětVymazat
  4. Kryšpín... Tohle mají naše děti jako jméno pro morče, které vloni dostali od babičky s dědou. Nikdy jsem neviděl hloupější zvíře. Ale to nebude tím jménem. :D Když na něj tak někdy koukám, co vyvádí v kleci i mimo klec tak si říkám, že jsou taková hříčka přírody a pokus Pána Boha, že to dotáhli až do roku 2021.

    OdpovědětVymazat
  5. Děláte moc a moc hezké fotografie. Já být vámi, tak bych se koukla, jak se dělá SEO optimalizace a případně si na to někoho najít. Já jsem nedávno dělala pro sebe web ke svému podnikání a je to super. :) Fakt se to vyplatí. Jen takovej tip pro vás. Ať se vám daří! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To muselo být těžké rozhodnutí. Nám tady chodí kolem domu hodně koček, moje děti z nich mají velkou radost a to obzvláště když mají koťátka. Žádnou z nich nevlastníme a vlastně ani nemusíme, když jich tady v okolí máme tolik :-) Loni v létě hodně pršelo a nám tady mňoukala kočička na terase, tak jsem spustila plachtu na pergole a šli jsme se s ní pomazlit, jen jak pršet přestalo, šla zase o dům dál.

    OdpovědětVymazat
  7. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat