pondělí 16. ledna 2017

Den 15./365


Moje drahá švagrová a já máme v lednu narozeniny. V prosinci jsme s Tomem narazili na restauraci Modrý had a moc si tam pochutnali. I obsluha byla moc fajn (mám ráda, když je milá, umí poradit a má inteligentní humor), a tak když jsme šli domů, řekla jsem Tomovi, že bych sem ráda znovu zašla a vzala někoho s sebou...

A tak jsme dnes nechali všechny tři kluky u babičky a vzali s sebou švagra se švagrovou.

Číšnice nezklamala. Dokonce si nás pamatovala (a to smekám, protože jsme tam byli před měsícem, jen se rychle najedli a zase šli). Ona si dokonce pamatovala, co jsme si dali...

Tentokrát jsme toho chtěli ochutnat víc, a tak jsme si dali předkrmy, hlavní jídlo i dezert. Vše vzájemně okoštovali... Největší úspěch měla kachna a sezamová zmrzlina. Mňam! A jak jsme se nasmáli... Rádi se vrátíme.


A večer mi u čtení dělala společnost Gábinka. Zvládla být doma sama už víc jak 5 hodin vkuse. Vrátilo se jí její sebevědomí a radost ze života. Občas si vezme nějakou tu hračku, která není její, ale je to ještě odrostlé štěně a co najde na zemi, tak má pocit, že si s tím může hrát...

Nastal ideální čas, aby našla svůj domov...


1 komentář:

  1. Nech sa Vám darí, všetkým trom dievčatám (aj Gábinke havinke nájsť domov):-)

    OdpovědětVymazat