pondělí 30. ledna 2017

Den 30./365


Přijdu si dnes taková marná. Všechny tři děti dnes zůstaly doma a to mi nikdy na náladě moc nepřidá. Sebík je ukňouraný, asi ho bolí bříško. Kiki byla ráno také bílá a stěžovala si na břicho. Kája, ta má nějakou chřipajznu, ale bez teplot. V lékárně jsem tedy nechala majlant. Ale všechno to jsou věci, které se doma neztratí. Paradoxem je, že jsou venku mrazy a všichni mají chřipku. Plná lékárna lidí s horečkou a bolestí celého těla. Ještě že mě bolí jen ta záda!

Pomohla jsem dnes Elišce, "ségře" Gábinky (té, jak s ní vyrůstala na zahradě), najít dočasku. Majitelka zoufalá, fenka už měsíce sama na zahradě, jezdí ji tam krmit... Tak snad už bude jen a jen dobře.

Takže tak u nás...


1 komentář:

  1. Ještě tak aby se ti pejsci dostali do našeho nově pořízeného plastového jezírka, to bych je teda hnala levá pravá, to by viděli to čoro. Já jsem ráda že máme na zahradě konečně nějakou ozdobu, zkusili by si na nás sáhnout jednou, to vám teda povídám. Jsem na majetek na zahradě jak pes.

    OdpovědětVymazat