pátek 3. března 2017

Den 62./365


Dnešní várka "pikantností" :-). Tohle mě baví. Fotit e-bookové fotky na zakázku. Téma a volné pole působnosti... To miluju ♥.



Sebastián se konečně dočkal otevřeného dětského hřiště, které máme vedle hasičárny. To bylo radosti! Také si to tam náramně užíval a nechtělo se mu domů. Hned si tam našel kamarády. On je takový pozorovatel. Děti, ty o trošku starší, se k němu rády přidávají. A tak dělali s klukama díry v písku a následně je zasypávali.


Trošku mi asistoval i u dnešního focení. Velká feferonka nepálila do té si párkrát kousnul. Ale když ochutnal špičku té malé, už se netvářil... :-)



5 komentářů:

  1. Gábi, k té kávičce bych viděla spíš kousek nějakého dobrého dortíku, ale chilli papričku?! :-D Neříkej mi, že k odpolední kávě přikusuješ chilli... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu ne :-). Ale zadání znělo: "Pikantnosti ve stravě" a článek bude i o kávě, tak proč to nespojit :-).

      Vymazat
    2. Už to vidím. :-) Mě se totiž včera, když jsem ke článku psala komentář, zobrazila pouze ta 1. fotka. :-)
      Každopádně fotky se ti moc povedly, ještě aby ne, když jsi při ruce měla tak šikovného asistenta. :-)
      Nové hřiště musí být super, tam se musí Sebastiánkovi krásně hrát. :-)

      Vymazat
    3. Já tam ten text dohodila až později :-). Hřiště nové není, jen nám ho v zimě zavírají pod zámek... A otevírají ho až v březnu. Tak jsme se dočkali :-).

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Ten už je velkej!!

    OdpovědětVymazat