úterý 11. dubna 2017

Den 101./365

Sesterská hádka vyvolala hádku i mezi mnou a Tomem. A to už je co říct. Chvíli byla u nás doma i tichá domácnost. Já když jsem v tomto stavu, tak toho vždy udělám nejvíc, a tak jsem toho využila a vysávala, uklízela, myla koupelnu, záchod... Jak hezky a rychle mi to šlo :-).

Než šel Tom do práce, lehce se omluvil, že měl jiný pohled na věc a blbě to vyhodnotil... Dostala jsem pusu a jel...

Zjišťuji, že mi nedělá dobře, když by měl odjet neusmířený nebo tak usínal... Výměna názorů je fajn, ale neměla by se táhnout. Proto jsem byla ráda, když jsme si o tom celém ve chvilkách ještě psali.

A jak jsem byla rozjetá, pustila jsem se i do velikonočního beránka. Poprosila jsem známé o oblíbený recept a sešlo se mi jich hned několik. Dva bych ráda vyzkoušela. Jsem zvědavá, který bude lepší.

Tenhle tvarohový je výborný! Formu jsem si nedávno koupila v Globusu. Byla v akci od Tescomy, i tak byla 2x tak drahá, než ta "neznačková", ale beránek z ní je vážně kouzelný.







 Když se Sebastián vyspal, toužil jít ven. Kiki měla doučování, tak jsem se rozhodla, že pro ni zajedeme a spojíme to s nákupem.

Koupila nám ve škole perníčky... ♥ Ještě že jsem je stihla vyfotit. Před psy jsem je uchránila, ale před nájezdem Sebastiána ne :-).


Jinak jsem teď lehce zoufalá z Teddyho. Tak rád chodí ven a tak moc začal tahat. To co dělal celý život, tak teď opakuje. Nabral sílu a má pocit, že musí "táhnout" nebo se nikam nedostane... A tak jsem volala SOS Áje, ať mi poradí. Poradila, ale trénovat to je třeba na místě, kde nebudu vypadat jako blázen, a tak jsem Teddyho po večeři naložila do auta a odvezla na klidné místo... Chápe to, ale síla zvyku je síla zvyku. Budeme to trénovat!


2 komentáře:

  1. Moc by mě zajímal ten trik. Naše šetří fenka táhne jako blázen. Nepomáhá nic jen trochu podvléct vodítko pod hrudníkem. Naučila jsem ji povel zpět, ale to vypadá velmi groteskně, když mě pořád obíhá a za pár vteřin vyrazí znovu.
    Takže ji mám puštěnou, kde jen můžu. Naštěstí jinak poslouchá výborně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je něco jako Teddy. U nás to také vypadá zatím dost vtipně, proto ho beru na opuštěné místo a tam to trénujeme :-D. Když zatáhne, změním směr, prostě já vedu jeho, né on mě. Nesmím s ním jít do síly. Když odbočím stranou, následuje mě. Občas se i otočíme dokolečka :-D. Proto je vhodné to trénovat jinde než na chodníku. Po východu z branky ho to stejně nutí táhnout. Takže mě dotáhne k autu a na místo určení ho raději převážím. Je to ještě dlouhá cesta. Pomáhá i klikr, kdy mu klikám, když to dělá dobře... Jen by to chtělo každý den chvíli trénovat a já teď na to zase pár dní neměla čas :-(.

      Vymazat