čtvrtek 13. dubna 2017

Den 103./365

Nikon servis - můj foťák je doma!!! Vyměnili závěrku a jede se dál...

Ticho domova - všichni dvojnožci jeli do aquaparku...

Bláznivý nápad jet nakupovat - to bylo maso!

Želený čtvrtek - brokolicová polévka, kterou nikdo nechtěl, a tak musel stačit zelený salát...

Přemýšlím, zda péci Jidáše...

Odpoledne bez holek, tak i bez Jidášů...

Teddyho a Růžová - opět jsme trénovali s klikrem...

Pak jsem vzala ven Dafné, to je jiné kafe, vodit ji na vodítku. Hopsá sice jako koza, ale nezatahá...








2 komentáře:

  1. Také jsem si letos pohrávala s myšlenkou upéct Jidáše, nakonec jsem se na ně vyprdla a musel stačit mazanec. :-)
    Klikr jsem před rokem našemu Matymu také koupila, ale nemám s ním zkušenost a přiznám se, že jsem byla i trochu líná přečíst si o něm příručku, kterou máme doma. Ačkoliv na něj slyším dost chvály. :-) Náš Maty je naštěstí tak učenlivý, že i bez klikru je velmi poslušný a poslechne na slovo. Ale s tím klikrem je výcvik možná i trochu jednodušší, viď? Samozřejmě pro toho, kdo s ním umí správně zacházet. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, upřímně, já s ním zacházím dost intuitivně, jsem taky líná (chápej - nemám čas) si o něm něco zjišťovat. Ale ono s ním vlastně "není nic špatně". Prostě jen potvrzuješ psovi to, že dělá dobře to, co dělá. Teď už ví, že když ho oslovím, ona na mě koukne a já kliknu, že už ví, že po něm budu něco chtít a dává pozor, co to bude :-). Je to snažší i při tom učení se u nohy. Ukazuji mu tím, že co je správně. Když to udělá, kliknu a on si to pak hlídá...

      Vymazat