neděle 2. dubna 2017

Den 92./365


Ráno se Kája probudila po 17ti hodinách spánku a oznámila mi, že jde na zápas. S Kristýnkou jsme tedy měly chvíli na dělání domácích úkolů. Sebíček zatím sledoval jeho oblíbenou ovečku Shaun.

Po 10. hodině přijela Helena a přivezla dva hafany, co hledají nový domov - Scoobyho a Buzze. A tak jsem se vyřádila. Kristýnka zatím byla se Sebíkem na autíčkách. Když jsme přišla domů, toužil Sebík opět řídit auto a Kiki se dala do vaření oběda. Udělala nám její oblíbený těstovinový salát s tuňákem a kukuřičkou.

Pak šel Sebastián spát, já dělala rychle psí fotky a Kiki kreslila obrázek do Kulturního deníku. Když se nám vrátila Kája (vyhráli stříbro - asi), vyrazili jsme do Kolovrat, kde se chystá burza oblečení. Co prodám, tak půjde na psy, tak jsem si dala tu práci a odvezla tam 100ks oblečení.

Z Kolovrat jsme to vzali ke krematoriu a tramvají se vydali na výstavu kreslených komiksů Pepeta.cz. Sebastián si tam užil výklenek a já udělal pár "uměleckých" fotek... Moc dlouho jsme nepobyli. Kája byla unavená, Kiki hladová... A tak jsme se vydali k domovu.












3 komentáře:

  1. Gábi, máš vždycky tak krásné fotografie, já ten svůj foťák neumím vůbec ovládat.... Budu se muset přihlásit do nějakého kurzu, sama si se zrcadlovkou vůbec nedokážu poradit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bys měla cestu naším směrem, mohu udělat individuální kurz focení :-). Bývá na 3-5 hodin... A naučím základní ovládání zrcadlovky, stažení a úpravu fotek...

      Vymazat
  2. Dievčatá aj malý, aj zvieratká sú odfotené tak krásne:-)

    OdpovědětVymazat