sobota 20. května 2017

Den 140./365


Čekala jsem, kdy to přijde, kdy začnu brečet a nepůjde to zastavit... Ale dostavil se úplně jiný pocit. Radost. Já cítila radost, když jsem ty dva zase viděla... Věděla jsem, že ho dávám do těch správných rukou... Nadělila jsem mu paničku, která má cit pro zvířata a s Teddym to od první chvíle umí. Šlo jí od začátku o Teddyho, nechtěla za každou cenu "nějakého" psa, ale ráda si počkala právě na něj...

Nejsmutnější tu je Daffy, ale to tak má při každém odchodu dočasného psa. Za týden už bude v pohodě i ona.



2 komentáře:

  1. Novou Teddyho paničku jsem zahlédla už na Facebooku a jsem moc ráda, že Teddy našel nový domov. :-) Přeji mu mnoho šťatsných a spokojených psích let, ať dělá paničce radost a i ona jemu dá tolik lásky, kolik si zaslouží. :-)

    OdpovědětVymazat