pátek 26. května 2017

Den 146./365


Dneska hlídal kluky děda. Já zajela do Globusu pro dodatečný dárek pro Sebíka. Zase jsem tam nechala víc, než bych chtěla, ale jinak to nešlo :-). Kouzelné mističky a hrnečky s papírovou lodičkou od Tchiba... V akci... Moje... ♥

Děda mi pak doma ukazoval stará alba. Zajímalo mě totiž, jak to tady u nás kdysi vypadalo, když tu žila babička a děda... Tom si nic z toho nepamatuje. Neumí si je skoro ani vybavit. Z jejich zarostlé zahrady se stala bezúdržbová zahrada - tj. nic než tráva. Plůtek, kůlna, záhonky... Nic z toho já už nezažila. A tak jsem docela koukala, jak to tu bylo vše zelené. Zbyl nám tu po nich jen ten náš krásný šeřík a kamenná zeď... A samozřejmě obvodové zdi baráku. Většina lidí radila zbourat celý, ale to by ztratilo to kouzlo... A úplně jsem zapomněla na tu dědy "dílnu". Je to i Toma místo, kam se chodí uklidit, když chce mít klid. Nejčastěji ji používá v době, kdy je kuřák. On to kouření střídá vždy s párměsíčním nekouřením...

Mám to tu moc ráda. Asi jako jediné z mála se mi tu líbilo od první chvíle... Každý rok se těším, až vykvete šeřík... Bývá to v době Sebíka narozenin... Je to tu malinké, ale práce i tak je víc než dost. Každou kytičku si tady opečovávám jako vlastní :-).





Žádné komentáře:

Okomentovat