pondělí 26. června 2017

Den 177./365


Dnes jsme byli koupit obrubníky. Práce na dvoře pokračují. Zabrousila jsem i do oddělení zahradnictví a vyhlížela rostliny, které bych tam chtěla mít... Místo stromů mám na zemi položené kameny, abych věděla, kde budou. Má představa získává reálné tvary. Já už se tak těším!


A večer jsme byla fotit Lucinku s hafanem. Užily jsme si srandu a vzala jsem ji na místa, kde jsem ještě nefotila a chtěla to zkusit... Takže se těším, až konečně dodělám ty svatební fotky... Pomalu, ale jistě, na nich pracuji.

Dnes ráno pokračoval Sebastián s jeho suchou plenkou a touhou jít čůrat na wc. V obchodě jsme zjistili, že vlastně nemá plínku, a tak jsme se zašli raději vyčůrat. Suchý až do večera. Pak vyběhl na zahradu a začal se máchat ve vaně a najedou vidím, jak má mokré tepláky. Kája zahlásila: "Sébo, ty ses počůral?!" A on: "Ano!" S takovým klidem, že bych mu dala i pusu :-D.

Je z něj najednou velký chlap. Všechno mu je malý... Budu mu muset protřídit oblečení :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat