středa 28. června 2017

Den 179./365


Dnešní den nezačal vůbec dobře... Dafné zahnala Dorotku na ulici a po ní se slehla zem... Pak přivezl Láďa kamínky, vysypal mi je do výkopu a odjel s tím, že spěchá... Takže jsem vzala lopatu a odhazovala... Kočka nikde, já opocená. Sebastián si otvíral sám branku, tak jsem ho hlídala, aby neodešel. Na Dafné jsem byla naštvaná a ona to moc dobře věděla, tak nevystrčila paty z domu...

Spadlo to ze mně až odpoledne, když jsem odvezla děti k babičce a jela do Rudňáčku fotit děti. Požádala mě o to Míša a já to pro ni moc ráda udělala, protože stejně tak mi i ona pomohla na akci na lodi.

Dříve byl Rudňáček MŠ, kam jsem chodila já i Tom. Minuli jsme se tam o rok. Stála jsem dnes v místech, kde jsem si hrála jako malá. Bylo to tam o moc menší, než si to pamatuji... :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat