neděle 17. září 2017

Den 260./365

Ani nedělní plány neklaply, jak měly. Domluvila jsem si tedy focení, které mělo být až za 14 dní... A krásně to vyšlo!

Ivanka mi dala naprostou důvěru. Směla jsem ji nalíčit, učesat, dát do vlasů věnec (vytvořila jsem dnes nový) a obléci do věcí, které mi přišly vhodné...

A výsledek? Já nadšená, ona šťastná... Samotná práce (líčení, focení) byla radostí... A když teď koukám na fotky...

Poprosila mě, zda bych ji nemohla vyfotit, aby to byla opravdu ona... A myslím, že je. Takhle krásnou ji totiž vidím já... Líbí se vám?







4 komentáře:

  1. Dobrý den Gábi, moc se mi líbí i holčina z minule.Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanka je nádherná a fotky úžasné, ten věnec se mi moc líbí. Ráda si prohlížím fotky fotogenických lidí, škoda, že k nim nepatřím. :) Neumím se před foťákem uvolnit, jsem hrozně v křeči, stydlivka.. Jsem teda hrozně zvědavá na fotky ze svatby, snad paní fotografka zachytila i nějaké momentky, kde se netvářím pořád stejně jako když koukám do objektivu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že když umí fotograf navést, tak se uvolní každý... Za to mě právě Ivanka pochválila, že má za sebou víc focení, ale že často se jí stalo, že jí v tom nechali "plavat". Já ne, já ukazuji, radím a hlavně jsem takové "zrcadlo". Ten kdo je všímavý, tak se chytí :-). Moc mě to bavilo! Kdy bude svatba, Luci? Budu na tebe myslet!

      Vymazat
    2. Nebo už svatba asi byla a ty čekáš na fotky, viď?

      Vymazat