středa 15. listopadu 2017

Den 318./365


Dnes den 1. Nechala jsem se od Káji vyfotit, abych měla srovnání... Uvařila jsem si speciální čaj a vypila koktejl. A snažím se dodržovat vše, co mám napsané... Nakoupila jsem potraviny, které smím a začala si všímat toho, kolik toho do pusy strčím "navíc". Třeba jako dojídání po Sebastiánovi... Au, au... Tohle bude bolet nejvíc. Srovnat si to v hlavě a fakt se tím řídit.

Je to pro mě výzva! Tom tohle jede 2 roky a já se neuměla přidat a být důsledná. Stále jen nějaké výmluvy. Tak třeba teď... Konec řečí, začátek činů.



8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Držím pěsti, ať je pevná vůle. Já se občas také o nějakou odlehčující kůru pokouším. Naposledy 60 dní podle pana Havlíčka. Nedošla jsem ani do první desítky :-). Není to žádná katastrofa, ale 7 kg dolů by se hodilo. Jen nevím, jestli je tohle období zrovna vhodné pro očistu a redukci váhy. Tělo si dělá zásoby na zimu. Myslím, že jaro by bylo lepší. Ale když je chuť začít, tak je to asi jedno. Přeji hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, také jsem si říkala, že není horší doba, ale vyšlo to tak a právě tak to má asi být :-). Je to výzva.

      Vymazat
  3. Přeju, ať se daří, jen tedy HL bych brala jen jako doplněk a zaměřila se na "správnou stravu" a přiměřený pohyb.
    Ono je nejdůležitější to nebrat jako xdenní výzvu, ale mít to jako běžnou součást života a nemít z jídla stres. Neustálé počítání kalorií, maker, vážení.... Hodně lidí tohle psychicky vyčerpává a proto je hlavní si to srovnat v hlavě. Pak jde všechno líp. Držím pěsti. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tak nějak to beru. Zajet si řád. Nejsem typ, který by si něco chtěl počítat a hlídat. Jídlo mám ráda, tak bych se trápila, kdybych se měla nějak výrazně omezovat. Mě už posouvá i to, že vidím, kolik toho třeba dojídám, aniž bych musela. Jak se přejídám, protože mi chutná... :-)

      Vymazat
  4. Mne nič nezaberalo, stres a záťaž mi držali zásoby, ani výživové študio a cvičenia, ani výživová lekárka, ani potravinová intolerancia a celiakia, ani skoro denný beh to nezmenil....pomohla mi až nutričná ketóza, metabolismus s inzulínom v úzadí....http://www.paleo.sk/nutricna-ketoza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem na to zvědavá... O ketóze jsem už hodně slyšela... Ale zatím nezatoužila se tímto směrem vydat.

      Vymazat
    2. Mne nič iné neostávalo, inzulínový metabolizmus mi škodí, hoci zabudla som, posledné tri roky som dala behom a tvrde upravenou stravou dole 25 kg:-)

      Vymazat