úterý 21. listopadu 2017

Den 324./365


Jedu jak drak... Upravuji jednu za druhou a dokonce mě to baví. Musí se toho využít... Jen podle toho vypadá domácnost. Včera jsem zapojila holky i Sebíka, aby to tu alespoň trochu vypadalo.

S váhou se to má tak, že nejprve šla lehce nahoru a teď jsem - 1kg. Odnaučila jsem se pít kávu (sladila jsem jedním cukrem) a nejím žádné sladkosti a bílé pečivo. Přestala jsem dojídat. Možná i ten můj pracovní elán má původ v HB.

Takže žádné závratné hubnutí se nekoná. Ale s tím jsem ani nepočítala. Jen se cítím lépe a hlídám si pravidelnost. Na koktejl se vždy moc těším, ten mi prostě chutná a čaj mě nutí dodržovat pitný režim. Tak nějak teď víc myslím na sebe. Dřív jsem se starala o všechny okolo a sebe odsouvala do pozadí...

Prostě to má pozitivní vliv i bez úbytku hmotnosti.

1 komentář: