pátek 24. listopadu 2017

Den 327./365



Dnes byl zvláštní den. Už nějakou dobu myslím na výzvu 21 dní bez stížností. Zaujala mě na FB a každou chvíli jsem si na ni vzpomněla.

Večer se sešly dvě věci, které ve mně vyvolaly velkou chuť si jít veřejně postěžovat. Hezky jsem to všechno napsala a než jsem to dala sdílet, tak jsem se zarazila. Vyskočilo mi, že mi to vůbec nic nepřinese, ba naopak. A tak jsem to smazala...

A o co šlo?

Včera jsem si vybrala nový recept na Marokánky. Cukroví, které mám ráda, ale nikdy jsem ho nedělala. A tak jsem dnes se Sebastiánem došla do krámu a koupila vše potřebné. Večer jsem se do toho s Kiki pustila. Nevím proč, ale vše jsme přepočítávaly z dkg na g a u mouky jsem si tam v duchu přidala jednu nulu navíc... JJ, zdálo se mi to divné, ale proč bych si to ověřovala, že? A tak to vše letělo do koše... Teda do mrazáku pro slepice.

Byla jsem naštvaná a šla jsem k PC dodělat fotoknihu. Když už byla celá hotová a já ji chtěla uložit a odeslat, zamrzl mi počítač. Celovečerní práce z minulého dne byla rázem pryč. Křičet se mi chtělo. A tak jsem začala sepisovat veřejnou stížnost na nevím koho...

Po vymazání stížnosti jsem se uklidnila. Přijala zodpovědnost sama za sebe a své činy a rozhodla se vypracovat fotoknihu znovu. A světe div se! Ona se celá načetla, i když jsem ji neukládala! Ta úleva. A tak jsem ji s vděčností odeslala a šla do krámu pro nové ingredience a upekla i Marokánky :-).

A jaká je pointa? No že si vždycky můžeme vybrat... Buď si stěžovat a svalovat vinu na všechno okolo nebo se uklidnit a celé to napravit... A ještě se poučit pro příště :-).


1 komentář:

  1. Gábi, zrovna asi předevčírem jsem si od manžela vyslechla, že si prý pořád na něco stěžuju a že mi neustále něco vadí... Když jsem si nad tím zamyslela, asi je to pravda, leckdy řeším hrozné kraviny. :) No budu se snažit ty své stížnosti teda omezit noo... :-)
    Co se týče fotoknihy, mám podobný zážitek s fotokalendáři, které dělám ( každoročně) k Vánocům... Vytvářím jich vždy 6, už jsem měla hotové 3, kdy jsem se opravdu snažila do zimních týdnů zařadit zimní fotky, do týdne, kdy má někdo narozeniny dát jeho fotku atd... No a mezitím jsem u stejné firmy ještě nechala vytvořit fotoobraz a přidala jsem si ho do objednávky. Jenže! Na mě vyskočila hláška, že fotoobraz nelze objednat společně s kalendáři, a tak v objednávce zůstal pouze obraz a kalendáře byly fuč... Myslela jsem, že mě trefí šlak! Naštěstí se pak objevily v jiné "složce", tak to jsem si oddychla... :-)
    Teda ty marokánky bych mohla taky vyzkoušet, zrovna dneska jsem přemýšlela, do jakého cukroví se pustím. Díky za tip! Jdu si vyhledat recept ( taky jsem je nikdy nedělala).

    OdpovědětVymazat