čtvrtek 30. listopadu 2017

Den 333./365



Tak malinká byla, když jsme si ji od Lucky odkoupili... Byla pořízená jako seriálová hvězda. V té době se točil seriál Život je ples a ona si v něm zahrála štěně z popelnice... A pak už mohla být naše.

Všichni se mi smáli, protože jsem přešla z německé dogy na tohle "morče". Měla asi 600g. I naši potkani byli větší.

V březnu jí bude 7 let. A už nějakou dobu víme, že má vrozenou srdeční vadu. Je to středně těžká vada. V květnu se jí stala první příhoda, chvíli po očkování... Pak se to opakovalo v říjnu... A teď to začalo být hodně časté. Už nemusela běhat a štěkat, stačilo, že měla radost, když jsme přišli domů.

A tak jsem ji vzala dnes opět na sono srdce. Nic se od posledního nezměnilo. Hodnoty jsou stejné. Vypadá to, že to má souvislost s posledním kousnutím od Dafné před 3 týdny. Od té doby se jí to opakuje... Asi stres. A tak jsme upravili léky a budeme ji sledovat.




2 komentáře:

  1. Takovej krásnej kulíšek! Mrzí mě, že má takové zdravotní potíže, ach jo, kéž by se to zlepšilo, moc bych jí to přála!

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi ľúto, že trpí...my máme nového psíka z útulku, konečne sa Dorka uvolnila a prijala ho, tiež ho hryzla na začiatku...

    OdpovědětVymazat