neděle 10. prosince 2017

Den 344./365

Druhá adventní neděle byla opět ve znamení focení. Tentokrát psů. Přijeli za mnou rovnou čtyři, co hledají nový domov...






Kája jela po obědě bruslit se spolužáky do Berouna a já jela ke švagrové na kávu. Nechala jsem jí tam na chvíli děti a využila nabídky "stůl za odvoz". Úplně přesně se hodil ke Káje do pokojíčku, a tak jsem se vydala až do Hostivaře.

Nejprve byla K. zklamaná, myslela si, že jedu pro nějakého dočasného psa, když jsem jí řekla, že jedu pro překvapení... Ale pak jí to přešlo a pustila se do úklidu a stěhování pokojíčku. Pěkně si mákla. A vypadá to tam krásně. Ještě by to chtělo vymalovat...


1 komentář:

  1. To jsou všichni tak krásní hafani! Já už jakou dobu přemlouvám manžela, že nutně potřebujeme druhého psa, ale je neoblomný. Vlastně se mu moc nedivím. Jsem 4 dny v týdnu v práci až do večera a péče o psa spadá jen na něj... Ačkoliv ti dva se spolu vyblbnou! :-) Manžel pracuje hlavně odpoledne, má spoustu volného času, a ten věnuje prioritně psovi... Já se Matymu snažím maximálně věnovat po ty 3 dny, co mám volno. Máme vlastně trochu takovou střídavou péči. :-) :-)
    Káje přeji, ať si přestavěný pokojíček s novým stolem hezky užívá!

    OdpovědětVymazat