sobota 30. prosince 2017

Den 364./365


V pátek přijela na focení Kiki a Dášenka. Obě hledají nový domov. 

Byla jsem nějak lehce ve skluzu, takže jsem fotky dodělala až v sobotu. 

Sobota byla ve znamení nového telefonu pro Káju. Sehnala si peníze, inzerát, kontaktovala pána a my pak zajeli na místo určení a telefon vyzvedli. 

Je šťastná. Kiki také, protože má telefon po Káje... 

A s telefonem jsme jeli rovnou do HP. Kde jsme nejprve natankovali plnou (počernická čerpací stanice je TOP, takže když můžu, tankuji tam), a pak navštívili Moniku s rodinou. 

Moc příjemné odpoledne, spíše večer to byl...

Sebastián řádil, domů nechtěl, takže jsme odjížděli s muzikou. V autě se prospal a doma pak pokračoval v zábavě... 

1 komentář:

  1. Na Dášenku jsem už koukala na FB, je kouzelná. Stejně tak Kiki. :)
    Bohužel druhý pes mi doma zatím neprošel, ač škemrám pořád dokola a každý den... :) Mám povolenou dočasku, manžela totiž uklidně to slovo "dočasně" ( ačkoliv často dočasně končí navždy, že.. :) ), a tak každý den sleduji, až bude nějaký pejsek, respektive fenka (náš Maty je na pejsky bručoun), která bude potřebovat pomoci a třeba zrovna my padneme lidem, kteří dočasky zprostředkují, do oka. :) Dočaska je pro mně skvělým řešením jak nejen pomoci pejskovi, ale také jak ukázat manželovi, že i život se dvěma pejsky je fajn a dá se zvládnout ( on tomu totiž pořád nevěří :) ). Snad ho brzy obměkčím.... :)
    Dášence a Kikně přeji aby našly ty nejlepší páníčky!

    OdpovědětVymazat