úterý 20. března 2018

Jaro je tu


Venku sníh a mráz, ale jaro je cítit ve vzduchu.


Mám za sebou další kurz focení. Tahle cesta mě baví. V kurzu PZP teď trošku stagnuji, přemýšlím nad placeným produktem. Jak ho udělat, co v něm má vše být. Hodně mi teď právě pomohl nedělní kurz. Nasměroval mě. Také jsem si ho celý natáčela na diktafon, takže můžu poslouchat nejen holky z kurzu a co je na kurz přivedlo, ale i samu sebe, co říkám, jak to říkám a jak to působí, jaký to má obsah a hloubku.

Takže tak u mě.


2 komentáře:

  1. Taky jsem se letos hodně těšil na jaro. V zimě jsem trochu utrácel a pořídil si spoustu vybavení na kempování, takže hodně chodím do přírody. Třeba i na dva nebo tři dny do tábořiště, kde jen tak zevlím, čtu si a medituji. Fakt skvělý relax a doporučuji to všem, kdo o to má jenom trochu zájem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přišlo jaro a s tím u nás začala také práce na zahradě. Musíme opět vymýt jezírkové čerpadlo aby v něm nebyly řasy. Nevíte kde se taková chemie kupuje? Já už se na tom internetu v pokročilém věku nevyznám tolik jako ta mladší generace.

    OdpovědětVymazat