neděle 27. května 2018

Vděčnost

Cítím vděčnost za vše, co se mi v životě dostalo a dostává. I když teď vůbec nic nestíhám, je to důkaz toho, že mám dost práce, která mě baví, dost dětí, které miluji a zvířat, které chci.

Jsem vděčná, že mám muže, který je mi oporou a naopak mi i on dovolí, ho podržet, když je třeba.

E-book Když fotí žena mám napsaný a rozeslaný k referencím. Zpracovávám prodejní stránku a těším se, až ho vypustím do světa.

Stále jsem si říkala, až... budu vědět, co psát..., až ho napíšu..., až ho první člověk přečte..., až ho pošlu do světa...

Tak se mi uleví. A ono stále je pořád něco dalšího a dalšího.

Takže tak u nás :-).




PS: Sebastián je přijat do školky.



2 komentáře:

  1. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat
  2. Vděčnost je v životě důležitá. :) O tom není pochyb. Já si prošel takovými věcmi, že děkuji denně. Děkuji za to, že mi na stole přistála nabídka práce v Polsku, kde jsem potkal úžasné lidi. :) A teď jsem si tu našel i partnerku, se kterou se budeme společně stěhovat. :) Nechal jsem minulost za sebou a za to jsem neméně vděčný. :)

    OdpovědětVymazat