středa 6. prosince 2017

Den 339./365


Možná jste zvědaví, jak je to s tím mým hubnutím :-). Takže dnes ráno jsem konečně překonala hranici 70kg! Moje tělo mi to moc neulehčuje. Cítím se skvěle. Mám energii, nemám chuť na sladké a vůbec nepiji kávu (k té byla vždy třeba sladkost). Jen ta váha šla nejdříve nahoru, ale dle vážení se mé tělo po 14ti dnech zbavilo tuků a nabralo svaly. Také zadržovalo více vody (byla jsem před menstruací). Dle "věku" jsem ale omládla o 3 roky a pocitově se cítila fajn.

Takže za 3 týdny mám dole "jen" 2kg, ale přes 6cm v pase... A to je pro mne to hlavní. Moje postava se začíná konečně tvarovat. Začíná mít ženské křivky. Tlustá záda a břišní tuk pomalu ale jistě mizí... Hurá!


13 komentářů:

  1. Gábi, tak to moc gratuluji! Myslím, že 2 kila za 3 týdny jsou tak akorát, kdyby šlo dolů kilo třeba 5, bylo by to podezřelé, pak se ta kila ráda vrací. :-) Je super, že se cítíš fajn, jen tak dál, držím palce! :-)
    I já se snažím s jídlem teď trochu mírnit ( dobře, tu řokoládku co mi zrovna leží na stole u ranní kávy někomu daruji :D ), moc to teda nehrotím a rozhodně nemůžu říct, že držím nějakou dietu, jím všechno, ale střídměji. Hlavně z toho důvodu, že každý rok se na Vánoce ( a i před nimi) tláskám, jak kdyby měl být konec světa... A vím, že o svátcích mi všichni budou strkat pod nos cukroví. Samozřejmě, že ochutnám, tak teď nejím, abych se pak mohla trochu rozšoupnout... :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že se mi můj komentář neuložil... I já třeba včera ochutnala cukroví. Musím vědět, jak to chutná, když to nabízím návštěvám :-D.

      Vymazat
  2. Fajn, je to najväčšia radosť, keď sa zadarí a ešte sa v tele začneš cítiť výborne!
    Ak sa mrkneš na blog, som tam v teplákoch na schodoch zase po veľmi ťažkých záchvatoch detí a moja nutričná ketóza ,,drží,, čo ma prekvapilo, stále jem veľa tuku, nie som hladná a sacharidy len v rukole, uhorke, paprike, olivách atď.
    Minulý rok som dala s behom a s zdravou výživou dole po troch rokoch 25 kg, už som sa tešila, že mi ostáva prekonať už len tú 70 kg hranicu, ale záťaž tohto roku už bez behu ma ,,premetabolizoval,, kilá leteli hore, intolerancie späť, zdravá strava nestačila, potom som nutričnou ketózou získala krivky späť, dokonca mám ako prvý späť pás! Som bez potravinových intolerancii, žiadne virózy a zápaly od júla! Samoregenerácia funguje u nutričnej ketózy na najvyššej úrovni, nezadržujem vodu, využívam už svoj tuk atď
    Sú to len tri kg čistého tuku dole, žiadne veľké zmeny, ďalej som sa s váhou nedostala, ale oblečiem všetko, ako by som bola dole aspoň 30 kg...
    Nemám opuchy, v tvári už vôbec nie, vlasy a koža sa mi zlepšili, jedine prsia ostávajú bez ,,zásahu,, :-)
    Pre mňa je to zázrak po desaťročiach nemať rozvrátený metabolizmus, únavu, potravinové intolerancie, opuchy, pneumatiky napriek behaniu a najmä nechápem, že lekári nevedeli pomôcť prejsť z inzulínového civilizačného metabolizmu do nám prirodzenejšieho ketónového! Nepoznajú to!!
    Pokojný a radostný Advent v zdraví a pri sile:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Glykogén nie glykén:-)

      Vymazat
    2. To je super! Nakonec vidím, že o váze to opravdu vůbec není. Jen proměňuji tuk na něco jiného :-). Mám zpátky svůj pas a tlustá záda mizí... A kdybych se k tomu ještě měla čas hýbat, to by byla ještě větší paráda. Zatím jen sedím u PC a dělám fotky nebo se hýbu kolem dětí a domácnosti. Ale i tohle přijde. Už teď je to pro mě hodně motivující. Tvář splaskává, podbradek mizí... Vím, jak se musíš cítit skvěle. Lehčeji se pak zvládají i starosti! Na pejska se jdu mrknout :-).

      Vymazat
  3. Já teď vidím, co jsem za den zvládla sezobnout jen tak... Kolik jsem toho dojídala... Teď jím 5x denně vědomě. A ono to je znát :-). A ještě mi to chutná a necítím hlad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vieš, ja som mala už 55, keď som min. rok dala dole až po troch rokoch 25 kg, vychádzajúc z únavového syndrómu, ešte som menštruovala, mala rozsiahlu potravinovú intoleranciu plus celiakiu, nedojedala som po deťoch a mala som zdravú, ale špecifickú stravu a aj tak som musela aspoň 6km zabehnút pri istej frekvencii tepu denne, aby som nepriberala a fungovala a bola vo forme pre mojich. A keď som chcela schudnúť a vládať u nás fungovať aj v záťaži, tak aspoň 5 krát do týždňa beh a v nedeľu dať Medené Hámre 14 až 16 km behom, nie prechádzkou, potom to išlo nejak dole, ale hlavne som metabolizovala tak, že som doma zvládala a nebolo mi stále zle z potravín...myslela som už, že má Chrónovú chorobu, hoci som nechudla!
      Ešte raz Ti gratulujem, viem aký je to sebazápor pri tom, čo všetko zvládaš!
      Ako sa Ti páči náš nový havo z útulku? (Priala si ho dcéra, pre autizmus a depresie...)

      Vymazat
    2. Je krásný. Takový milý :-). Vidím v něm něco málo z retrívra a něčeho loveckého... Jaký je jeho příběh?

      Vymazat
    3. Je z OZ Majme srdce, je tam ten retrívier a niečo ešte, má dva roky, tento rok na jar ho našli, bol v dvoch dočaskách, má rád ženy, je decký, plachý a veľmi milý, najradšej zo všetkého by bláznivo behal a nosil v papuĺke hračku a jedol kuracinku:-)
      Vyberala som si ja, najmä medzi týranými psíkmi, nevládala som už znášať to trýznivé čakanie na to naše dieťa, ale čakala som čo na to Boh...Arnie, vtedy Arty sa na mńa vždy usmieval a pokukovala som po ňom, ako prvom, ale boli tam zúboženejšie psíky. keď som si vybrala Julinku, hneď ju niekto adoptoval, keď som rozmýšľala o Cipinke a Leuške, muž zabudol napísať mail...celé to uzavrela dcéra, že ona si vybrala Artyho-Arnieho, že už napísala a že jej to vyšlo, ako osobná potreba mať bytôstku...a zapadol presne, no a ja ďalej verne čakám ešte na toho nášho trápeného chlapca..

      Vymazat
  4. Gábi,
    také gratuluji!
    Mojí magickou hranicí je pod 60kg, ale to bych se do toho musela hodně opřít nejen stravou, ale i intenzivním cvičením.
    Jenže záda bolí,...a Vánoce se blíží !
    Váha je prostě pro nás ženy, tedy většinou, celoživotní boj!
    Ale je fakt, že důležitější je, jak se člověk cítí a hlavně být zdraví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak... Vybrala jsem si na to to nejlepší období :-D

      Vymazat
    2. Já mám před sebou ideálně ještě 4 kg :-). Když to bude víc, vadit mi to nebude, ale už budu spokojená :-).

      Vymazat